8D06101 Интеллектуалды жүйелер
Білім беру бағдарламасының сипаттамасы

Қазіргі ақпараттық технологиялар әлемінде біз күн сайын өмір сүріп, жұмыс істейтін нарықтар мен ортаны түбегейлі өзгертетін түбегейлі жаңа сапалы өзгеріс байқалады. Бұл, ең алдымен, адамдардың күнделікті өміріне де, "цифрлық" компанияларға да цифрлық технологиялардың енуімен байланысты. Шынында да, деректердің әр битін цифрландырғаннан кейін және қағаз тасымалдаушылардан құтылғаннан кейін, әлемдік бизнес ландшафты ішкі байланысы бар желіге айналды.

International Data Corporation (IDC) халықаралық зерттеу және консалтингтік компаниясының зерттеу деректері бойынша компаниялардың жартысына жуығы өздерінің "цифрлық технологияларға ұмтылатындықтарын"мәлімдеді. Бұл дегеніміз, кадрлар қажет цифрлық стратегиялар мен архитектураларды әзірлеуге дайын, олар бастапқыда цифрлық технологиялар төңірегінде бизнес құрған компаниялардың жұмысына еліктейді. Бұлтты, Agile және DevOps тәжірибелерін, сандық инновациялық платформалар мен қауымдастықтарды, сондай-ақ интеграцияланған деректерді басқару мен монетизацияны қолданатын кадрлар.

Сандық экожүйе-бұл қазіргі заманғы ұйымдарды адамдар мен сандық агенттер өзара әрекеттесетін аралас қауымдастықтар мен экожүйелер ретінде қарастыруды ұсынатын метафора. Бұл ретте әзірлеушілердің күш-жігерін біріктіруде ашықтық, қолжетімді цифрлық сервистер санының қарқынды өсуін қамтамасыз ету, сондай-ақ олардың сапасын жақсарту мақсатында мемлекеттік-жекешелік әріптестікті дамыту және бәсекелес ортаны құру.

IDC, Deloitte Consulting, Accenture талдау компанияларының есептері мен зерттеулерін талдай отырып, Ұлыбритания, АҚШ, Канада және т.б. жетекші IT Университеттерінің білім беру бағдарламаларын зерделей отырып, зияткерлік экожүйелерді құру білімдері мен дағдылары бар мамандарды даярлау қажеттілігі туралы қорытынды жасауға болады.

Зияткерлік экожүйелер жұмыс міндеттерін автоматтандырады және зияткерлік орта жасайды; олар машиналарды бір - бірімен байланысуға мәжбүр етеді-мысалы, мобильді төлемдер, Денсаулық сақтау, жол қозғалысы, қауіпсіздік немесе бақылау және т. б.. Бұл білім беру бағдарламасында студенттер қажеттіліктерді картаға түсіруді, сонымен қатар маяктар, ұялы телефондар, ақылды қалалар мен үйлер сияқты тұтынушылық технологиялар шешімдерін әзірлеуді және енгізуді үйренеді. Машина жасау технологиялары, цифрлық экожүйелер, Автоматтандыру және басқару, бағдарламалау, желілер, Заттар интернеті және сенсорлық желілер енгізіледі. Бұл біліктілікке жету үшін жобалау процестері, сенсорлар, құралдар мен технологиялар туралы білім қажет. Интеллектуалды экожүйелер сенсорларға, желілерге, дизайнға және іске асыруға егжей-тегжейлі енгізуді қоса алғанда, қажетті құралдар мен білімдерді ұсынады. Сонымен қатар, интеллектуалды ақпараттық жүйелер мен заттар интернетінің жобаларын жоспарлау, әзірлеу және іске асыру мүмкіндігі.

PhD докторантура деңгейінің білім беру бағдарламасы барлық АТ бағдарламалары үшін бірлескен оқыту болып табылады және кәсіби біліктілік береді

  • зияткерлік жүйелерде білімді ұсыну және өңдеу саласында,
  • логикалық, өндірістік, желілік модельдерді құру әдістерін және оларды әртүрлі мақсаттардағы зияткерлік жүйелерде қолдануды зерттеу саласында: сараптамалық жүйелер, анық емес жүйелер, шешімдерді қолдау жүйелері, нейрондық желілер және генетикалық Алгоритмдер.
  • формальды алгоритмдері жоқ есептерді шешу әдістерін әзірлеу: табиғи тілді түсіну, оқыту, теоремаларды дәлелдеу, күрделі бейнелерді тану және т. б.

Теориялық зерттеулер зияткерлік процестерді зерттеуге және тиісті математикалық модельдерді құруға бағытталған. Эксперименттік жұмыстар компьютерлік бағдарламаларды құру және жеке зияткерлік мәселелерді шешетін немесе белгілі бір жағдайда өзін саналы түрде басқаратын машиналар жасау арқылы жүзеге асырылады.

Білім беру бағдарламасы студентте жасанды интеллект, жасыл технологиялар, қазіргі заманғы зияткерлік экожүйелер үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу әдістері негізінде жобалау және басқару міндеттерін шешу салаларында іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыруға ықпал ететін болады.

Білім беру бағдарламасының мақсаты мен міндеттері

Пәнді меңгеру мақсаты (мақсаттары) :

Қазіргі заманғы зияткерлік экожүйелер саласында ғылым, білім және өндіріс қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін Құзыретті ғылыми-зерттеу және педагогикалық кадрлар даярлау.

Міндеттері:

- заманауи зияткерлік жүйелерді ұйымдастыру қағидаларын зерттеу;

- заманауи зияткерлік жүйелерде білімді ұсыну әдістері мен шығару әдістерін меңгеру;

- әртүрлі мақсаттағы зияткерлік жүйелерді әзірлеудің әдістері мен бағдарламалық құралдарын зерттеу;

- нақты мәселелерді талдау, сараптамалық жүйелер, шешімдерді қолдау жүйелері арқылы мәселелерді шешу үшін зияткерлік жүйелерді қолдану.

ББ мақсаты- подготовить универсального специалиста, который обладает знаниями в математике, статистике, ИКТ, компьютерных науках, бизнесе и экономике.

ББ міндеттері:

  1. жасанды интеллект пен экожүйенің заманауи жетістіктерін түсінуге негіз болатын тұжырымдамалармен және әдістермен танысу;
  2. жасанды интеллект жүйелерімен шешілетін негізгі міндеттердің техникалық қойылымын баяндау;
  3. басқа өнімдермен интеграциялау арқылы бағдарламалық өнімнің құнын анықтау
  4. жасанды интеллект бойынша зерттеудің заманауи салаларымен танысу;
  5. білімді ұсынудың негізгі модельдерімен және кейбір интеллектуалды жүйелермен танысу;
  6. сараптамалық жүйелерді, жүйелерді құрудың және пайдаланудың теориялық және кейбір практикалық мәселелерін қарау ;
  7. Интеллектуалды ақпараттық жүйелер мен шешім қабылдау жүйелерін практикалық қолдану ерекшеліктерімен танысу.
  8. бір компанияның бірыңғай желісіне ажырамас байланысқан сервистерінің, құрылғыларының, басқа да өнімдерінің жиынтығын қарау;
  9. Интеллектуалды ақпараттық жүйелерді немесе білімге негізделген жүйелерді дамыту.
  10. Студент ғылым мен техниканың заманауи жетістіктерін қолдана отырып, ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін жан-жақты талдау және аналитикалық жалпылау дағдыларын, зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми-техникалық ақпаратты өз бетінше жинау, зерттеу, талдау және жалпылау дағдыларын, зерттелетін объектілердің қасиеттерін болжауға мүмкіндік беретін теориялық модельдер құра білуі керек.және нәтижелерді енгізу бойынша ұсыныстар әзірлеу.
Версия сайта для слабовидящих