6B06113 «Инженерлік Математика»

Білім беру бағдарламасының сипаттамасы


Энергетика объектілері-тұрақты немесе мерзімді басқаруды қажет ететін күрделі техникалық құрылғылар. Басқару олардың үнемді және сенімді жұмысын қамтамасыз ету үшін объектілерге мақсатты әсер етуді білдіреді. Басқару энергияны түрлендірудің қарқынды және динамикалық процестері мен жұмыс ортасының қозғалысын үнемі бақылауды қамтиды. Мұндай зерттеулерді арнайы жасалған модельдермен жобалау кезінде алдын-ала жасаған жөн, өйткені бұл табиғи объектілерді сынауға қарағанда арзан, қауіпсіз, жылдам және қол жетімді.

Қабылданған шешімдерді негіздеу кезінде көлемі жағынан үлкен және физикалық негізде әр түрлі пайдалану ақпаратын сапалы пайдалану үшін тиісті Алгоритмдер қажет, олардың негізінде дұрыс математикалық модельдер болуы керек. Мұндай модельдер алдын-ала жасалып, пайдалану кезінде үнемі өзгеріп отыратын жұмыс жағдайларын ескере отырып үнемі түзетіліп отырылуы керек. Сондықтан жас мамандарды даярлауға заманауи ақпараттық технологиялар әдістерін, оларды жетілдіру әдістерін және, ең бастысы, күнделікті іс-әрекетте жасалған модельдерді қолдану әдістерін қолдана отырып, математикалық модельдерді құрудың негізгі принциптерін зерттеуді енгізу қажет.


Құрылған математикалық модельдердің сапасы көбінесе олар әзірленетін ортамен анықталады. Дербес компьютерлерге арналған заманауи математикалық пакеттер модельдерді құру уақытын қысқартады, олардың сапасын бағалауды жеңілдетеді, жасалған модельдердің көмегімен объектілердің техникалық жай-күйін тексеру бойынша зерттеулер жүргізуге мүмкіндік береді.

Біздің тәсіліміз МКМ мамандығының негізгі дағдыларын қамтуды да, таңдау пәндерінің мүмкіндіктері арқылы да "инженерлік математика" бағыты бойынша кадрларды даярлаудың қажетті элементтерін қамтуды көздейді.

Бұл жағдайда студентке өз қалауы бойынша қосымша заттарды еркін элективтер (freeelectives) ретінде алуға мүмкіндік беріледі-бұл кез-келген мамандықтағы заттар болуы мүмкін.


ХАТУ маркетинг қызметі өткізген кездесулер және НЗМ түлектері, физика-математика мектептері арасында жүргізілген сауалнамаларды талдау түлектердің шамамен 10 пайызы энергетикалық және экологиялық процестер мен оларды модельдеуге байланысты мамандықтар туралы байыпты ойлайтынын көрсетті.


  1. Білім беру бағдарламасының мақсаты мен міндеттері

"Инженерлік Математика" білім беру бағдарламасының мақсаты инженерлік математика саласындағы кәсіби дағдылары бар мамандардың бәсекеге қабілеттілігі, табиғи салалар мен технологиялардағы жаңа ақпараттық технологияларды меңгеру; энергетикалық мәселелерді шешу, эмпирикалық деректер негізінде оңтайландыру және болжау әдістерін меңгеру болып табылады.

"Инженерлік Математика" білім беру бағдарламасының міндеттері:

- физикалық, табиғи, өндірістік процестердің математикалық модельдерін құру әдістерін меңгеру;
- есептеу математикасының алгоритмдері мен әдістерін қолдану;
- компьютерлік модельдеу үшін қажетті дағдыларды меңгеру;
- мәліметтер базасын әзірлеу, құру және басқару бойынша оқыту;
- жоғары деңгейдегі объектіге бағытталған тілдерде бағдарламалау қабілетін дамыту;
- студенттерге күрделі анимациялық эффекттер жасауға мүмкіндік береді.

Версия сайта для слабовидящих