Иммерсивтік технологиялар» ( Immersive Technologies) білім беру бағдарламасы білім беруді басқарудың демократиялық сипатының қағидаттарын іске асыруға, академиялық еркіндіктің шекарасын және білім беру ұйымдарының өкілеттіктерін кеңейтуге арналған, бұл техникалық және кәсіптік білім беру жүйесінің бейімделуін қамтамасыз етеді. қоғамның өзгермелі қажеттіліктеріне, еңбек нарығы экономикасына. Бағдарламаның икемділігі адамның, өндірістің және қоғамның қабілеттері мен қажеттіліктерін ескеретін болады.
Білім беру бағдарламасы білім алушыларға жеке көзқарасты қолдануды, кәсіби құзыреттіліктерді кәсіби стандарттар мен біліктілік стандарттарынан оқыту нәтижелеріне айналдыруды қамтамасыз етеді. Сонымен бірге оқушыға бағдарланған оқыту жүзеге асырылады – білім беру үрдісінде екпіннің оқытудан оқуға ауысуын болжайтын білім беру принципі.
Осы білім беру бағдарламасының түлегі бағдарламалау, заманауи XR жүйелерінің прототипін жасау, 3D модельдерін, арнайы эффектілерді, анимацияларды құру, ыңғайлы интерфейсті жасау, XR технологияларын пайдалана отырып қосымшаларды оңтайландыру және құру, жобалық құжаттарды құрастыру сияқты дағдыларға ие болады . болашақ қолданбалардың жұмысы, көркемдік дизайн.
Түлектердің кәсіби қызметінің саласы әртүрлі салаларда, атап айтқанда: телекоммуникация, ғылым және білім, денсаулық сақтау, ауыл шаруашылығы, машина жасау, металлургия, көлік, қызмет көрсету саласында компьютерлік техника мен бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлейтін, енгізетін және пайдаланатын мемлекеттік және жеке кәсіпорындар мен ұйымдар болып табылады. , әкімшілік басқару, экономика, бизнес, әртүрлі технологияларды басқару, яғни адам қызметінің барлық дерлік салаларында.
Білім беру бағдарламасы мақсаты – бағдарламалау, заманауи XR жүйелерін прототиптеу, 3D модельдер, арнайы эффектілер, анимациялар, ыңғайлы интерфейс жасау, XR-де қосымшаларды оңтайландыру және құру, жұмысты көрсететін жобалық құжаттарды құрастыру сияқты дағдылары бар жоғары білікті мамандарды дайындау. болашақ қолданбалар, көркемдік дизайн. Қолданбаларға өнеркәсіптік сапаны бақылау, медициналық бейнелеу, геодезия, робототехника, мультимедиялық жүйелер, виртуалды мұра, кино және теледидардағы арнайы эффектілер және компьютерлік ойындар кіреді.
Білім беру бағдарламасының міндеттері:
- Математика, АКТ, информатикадан білімі бар әмбебап маман дайындау; объективті қызметінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана алады.
- Студенттерге бағдарламалық жобаның пәндік аймағын ресімдеуді және бағдарламалық өнім компоненттерінің спецификацияларын әзірлеуді үйрету.
- Студенттердің бағдарламалық жасақтаманың архитектурасын жобалау және кешенді бағдарламалық жасақтаманың үздіксіздігі мен сапасын жоғары деңгейде қамтамасыз ету қабілетін дамыту.
- Студенттерге пайдаланушы интерфейстерін, коммерциялық бағдарламалық жасақтама құрамдастарын, деректер қорын және енгізілген бағдарламалық модульдерді жобалау және әзірлеуді үйрету.
- Студенттерді бағдарламалық қамтамасыз етудің жұмысындағы қателер мен ақауларды анықтау / жою үшін бағдарламалық кодты зерттеу әдістерімен және құралдарымен таныстыру.
- Студенттерге біріктірілген жүйелердің өнімділігі мен тиімділігінің техникалық сипаттамалары мен көрсеткіштеріне сәйкестігін тексеру, сонымен қатар бағдарламалық өнімнің құрамдас бөліктерін жобалау, құрастыру және сынау дағдыларын қалыптастыру.
- Студенттерге векторлық редакторларда кескіндерді құру және өңдеудің негізгі әдістерін және растрлық редакторларда фотореалистік кескіндерді өңдеу дағдыларын үйрету.
- Компьютерлік графиканың көмегімен көркемдік-конструкторлық және конструкторлық және технологиялық шешімдерді жасау үшін заманауи ақпараттық технологияларды қолдану.
- Компьютерлік графиканың көмегімен көркемдік-конструкторлық және конструкторлық және технологиялық шешімдерді жасау үшін заманауи ақпараттық технологияларды қолдану.
- Кәсіби қызметте жаратылыстану ғылымдарының негізгі заңдылықтарын пайдалану және бакалавриаттың білім беру бағдарламасының мақсаттарына сәйкес қазіргі заманғы электрондық жабдықтар мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану.
- Интерактивті бағдарламалық-аппараттық жүйелерді енгізудің формалды сипаттау әдістері, алгоритмдері мен бағдарламалық құралдары.
- Ойын индустриясының даму перспективалары мен бағыттарын талдаңыз.
- Түрлі жабдықты пайдалана отырып, виртуалды, толықтырылған және аралас шындықты мультимедиялық жүйелерді бағдарламалық қамтамасыз етуді енгізу дағдыларын меңгеру.
- Қорғау объектісінің сипатына байланысты әртүрлі күрделілік дәрежесіндегі ақпараттық қауіпсіздіктің күрделі жүйелерін жобалау үшін заманауи бизнес-процестерге байланысты негізгі практикалық тәсілдерді қолданыңыз.
- Компьютерлік графиканың көмегімен көркемдік-конструкторлық және конструкторлық және технологиялық шешімдерді жасау үшін заманауи ақпараттық технологияларды қолдану.
- Ғылым мен білімнің қазіргі мәселелері туралы білімдерін оқу және кәсіптік мәселелерді шешуде пайдалану.
- Компьютерлік өңдеу және анимациялық кескіндерді алу саласында шарлау, нақты есептерді шешу үшін бағдарламалық құралдарды таңдауды негіздеу, компьютерлік анимацияның негізгі бағдарламалық, техникалық және қолданбалы жүйелерін пайдалану.
- Үлкен деректерді қабылдау, сақтау, беру, өңдеу үшін заманауи технологиялар мен әдістемелерді қолдану.
- Заманауи визуализация құралдары мен технологияларын қолданыңыз - жобалау, жоба алдындағы және басқа да шығармашылық және аналитикалық зерттеулерді жүргізу әдістемесі, осы әдістерді кәсіби қызметте қолдана алады.