2024 жылдың 27 наурызы мен 30 наурызы аралығында ХАТУ тіл-әдістемелік сарапшылары ZOOM платформасында «Заманауи мұғалімнің құралдары («Аударылған сынып» моделі») тақырыбында мұғалімдерге арналған тренингтер сериясын өткізді.
Наурыз айының соңында ZOOM платформасында «Заманауи мұғалімнің құралдары («Аударылған сынып» моделі)» тақырыбында мұғалімдерге арналған тренингтер сериясы өтті. Тренингтерге Астана, Алматы және Шымкент қалаларындағы әртүрлі мектептердің мұғалімдері қатысты. Бұл тренингтің жетекші спикерлері: орыс тілінде – ф.ғ.к., ХАТУ АҚ Тілдер кафедрасының теңестірілген профессоры Бубликова Оксана Васильевна және ағылшын тілінде – «Teaching Young Learners» саласының сарапшысы Айнабаева Зульфия Махсұтқызы.
Бубликова Оксананың айтуынша, «Аударылған сынып» – бұл мұғалім үйге өз бетінше оқуға арналған материал беретін, ал материалды практикалық бекіту бетпе-бет сабақта жүзеге асырылатын оқыту үлгісі. Аударылған сынып водкасттарды, подкасттарды және алдын ала водкастингтерді пайдаланумен сипатталады.
Оксана Бубликованың айтуынша: «Егер студент теориядан бірнәрсені түсінбесе, оның орнын толтыру қиын. Сабақ барысында мұғалім материалды барлығын бітіретіндей етіп беруге асығады. Көбінесе тақырыпты толық түсіндіруге уақыт жеткіліксіз, бала мұғалімнің түсіндіру қарқынына ілесе алмайды. Кейде уақыт ұйымдастыру мәселелеріне және тәртіпті сақтауға жұмсалады, ал мұғалім жаңа тақырыпты сабақтың соңында ғана түсіндіре бастайды. Студенттер үйге көптеген сұрақтармен қайтады - олар ата-аналарын шақырып, мұғаліммен байланысып, материал мен үй тапсырмасының мәні неде екенін түсінуге тырысуы керек. Аударылған сынып ұсынатын шешім: теория сабақ алдында ұсынылады және студент оны оқуға қажетінше көп уақыт жұмсай алады. Бұл материалды игеруді жеңілдетеді».
60 минутқа созылған әрбір тренинг мұғалімдермен тәжірибелік жұмыс жүргізуге бағытталды. Сарапшылар «Аударылған сынып» моделі бойынша сабақты ұйымдастырудың артықшылықтары мен мүмкіндіктерін ұсынды. Оксана Бубликова түсіндіргендей: «Аударылған сынып – станциялар ротациясы сияқты аралас оқыту моделі, сондықтан біз тек мектеп оқулығымен қатар Akelius пайдаланып, сабақты жоспарлаудың түсіндірмесін және көрсетілімін ұсынамыз.».
«Несмотря на возможные технические трудности, целесообразнее было предложить учителям построить свой урок, используя методику “Flipped classroom” и приложение Akelius (вместо этого тренер сам разработал и сам объяснил суть метода, это было основано на опыте предыдущего тренинга, когда у многих учителей не получалось, по техническим причинам, проделывать задания онлайн)».
Зульфия Махсұтқызы «Аударылған сынып» моделін қолдану оқыту тәжірибесінде Akelius платформасының мүмкіндіктерін пайдалана отырып, көп деңгейлі сыныптармен жұмыс істеу үшін аралас оқыту әдістерін қолдануға мүмкіндік беретінін, сонымен қатар динамикалық және интерактивті оқытуды құруға мүмкіндік беретінін атап өтті. Оқу үрдісінде «Аударылған сынып» үлгісін қолдану оқушылардың белсенділігінің, өз бетімен жұмыс істеуінің, ынтасының жоғарылауына әкеледі. Сарапшы түйіндегендей: «Ықтимал техникалық қиындықтарға қарамастан, мұғалімдерді «Flipped classroom» әдістемесі мен Akelius қосымшасын пайдалана отырып сабақ жоспарын құруға шақырған дұрыс болар еді (оның орнына сарапшы әдістеменің мәнін өзі әзірлеп, түсіндірді, бұл көптеген мұғалімдер техникалық себептерге байланысты тапсырмаларды онлайн орындай алмаған алдыңғы тренинг тәжірибесіне негізделген еді)».
Тренинг соңында Оксана Васильевна «Akelius» қосымшасының лексикалық тақырыптары орыс тілін нашар меңгерген оқушыларға және бастауыш сынып оқушылары үшін жақсы екенін; Akelius қосымшасындағы В0 деңгейіндегі грамматикалық тақырыптарды қазақстандық бағдарлама бойынша әдеттегі сабақтарда қолданған жөн екенін; Akelius қосымшасындағы деңгейлер тұтас материал ретінде лексикалық және грамматикалық тақырыптардың көрсеткіші ретінде ғана пайдаланылуы керек (мұғалімдердің ұсынысы, олар өз оқушыларын деңгейлерге бөлмейді) екенін атап өтті.
Әр тренинг соңында қатысушыларға жаңа материалды бекіту тапсырмалары берілді. Тренинг аяқталғанда спикер Оксана Бубликова барлық қатысушыларға бірлескен жемісті жұмысы және кері байланыс үшін алғысын білдірді.
«Біздің 3 күндік тренингіміз өте сәтті өтті деп ойлаймын, бұл ең алдымен мұғалімдердің педагогикалық тәжірибеде «Акелиус» бағдарламасын пайдалануға қызығушылық танытуының арқасында. Сонымен қатар, олар Акелиустың күнделікті сабақтағы аралас оқыту модельдеріне, әртүрлі лексика мен грамматикалық тақырыптарға қаншалықты сәйкес келетіні туралы түсініктерін кеңейтті. Кейбір мұғалімдер тренингке белсенді қатысып, бастамашылық танытты, кейбір мұғалімдер аралас форматта түрлі жаттығуларды ұсынды», - деп қорытындылады жобаның үйлестірушісі Манапбаева Жаннура.