ХАТУ сарапшылары Қазақстан қалаларының бірқатар мектептерінде болды


5-6 ақпан және 12-13 ақпан күндері ХАТУ-дың тіл және әдістеме сарапшылары балалардың сауаттылығын арттыру жобасына қатысып жатқан Астана және Шымкент мектептерінде болды. Елордалық мектептер мен оңтүстік өңірдің мектептеріне жасалған сарапшылар сапарының негізгі мақсаттары - мектептермен, әкімшілікпен, орыс және ағылшын тілдері мұғалімдерімен танысу, Акелиус жобасы бойынша мұғалімдер арасында сауалнама жүргізу (электронды түрде), офлайн форматта әдістемелік/ техникалық кеңес беру, онлайн тренингтерді жоспарлау (тақырып, күндер), Акелиус платформасындағы курсты жетілдіру бойынша жұмыстар және т.б. Сарапшылар Астана қаласындағы №51 мектеп-гимназиясы, № 53 мектеп-лицейі, № 60 мектеп, № 62 мектеп-лицейі, № 67 мектеп, № 75 мектепке баруды жоспарлап, оны жүзеге асырғанын атап өткен жөн. Сабақтарға бақылаулар жүргізу, жанды қарым-қатынас орнату сарапшылардың мұғалімдерге арналған тренингтерді ұйымдастыру және оқушыларды бағалауға арналған әдістемелік нұсқаулықты әзірлеудің ары қарайғы жоспарын құруына мүмкіндік берді.


66666.jpg


Тіл сарапшысы, ХАТУ тілдер кафедрасының қауымдастырылған профессоры Динара Алиева Akelius жобасының 2-ші кезеңі сәтті өтіп жатқанын, мұны Akelius жобасының 1-ші кезеңіне тартылған мұғалімдермен тәжірибе алмасқан педагогтердің жұмысы дәлелдеп отырғанын атап өтті. Оның айтуынша, «сынақ пен қателік әдісі» сезілмейтін сияқты. Динара Асылханқызы сондай-ақ барлық мұғалімдердің сабақтары әртүрлі және қызықты екенін, әрбір педагог оқушыларды оқу процесіне тарту үшін әртүрлі құралдарды қолдануға, сол арқылы оқытудың бірыңғай мақсатына жетуге ұмтылатынын атап өтті. «Жұмыстың сәттілікке жетуі оқу процесі жүріп жатқан жұмыс жағдайларына тікелей байланысты. Маған Астана қаласының мұғалімдері өз ісінде табысқа жетіп жатқандар қатарынан көрінді. Бұл балалар мен мұғалімдердің дайындық деңгейімен, сондай-ақ мектеп кабинеттерінің техникалық жабдықталуымен түсіндіріледі», - деп атап өтті Динара Асылханқызы.


7777.jpg


Сонымен қатар Динара Алиева сабақ кезін бақылау процесінде бірқатар әдістемелік қиындықтарды да атап өтті: көбінесе сабақ кезінде мұғалімдер тек жеке, әдетте мықты оқушыларды ғана пайдаланады (бірақ бұл ашық сабақтардың ерекшелігі). Кейбір сыныптарда сабақтың нақты құрылымы жоқ, әрекеттің бір түрінен екіншісіне жеңіл қалқып өту қарастырылмаған. Кейбір сыныптарда Акелиус материалдарын қолданудың шығармашылық тәсілі байқалған жоқ, мұнда балалар тапсырмаларды әр түрлі орындады, бірақ мұғалім балалардың жауаптарын тексермеді немесе түсініктеме бермеді.


11111.jpg


Тілдер кафедрасының қауымдастырылған профессоры Оксана Бубликова сонымен қатар елордалық мектептердің, әсіресе сапар барысында қатысқан №62 мектеп-лицейінің техникалық жабдықталуын, сондай-ақ осы мектеп педагогтерінің кәсіби дайындығын атап өтті. Оның айтуынша, Астанада жобаға белсенді қатысатын және әрқашан өз міндеттерін орындауға және нәтижеге қол жеткізуді көздейтін мектептер мен педагогтердің деңгейі өте жоғары.


Жоба үйлестірушісі, PhD, ХАТУ АҚ тілдер кафедрасының меңгерушісі Жаннура Манапбаева да мектептердің жабдықталуына қатысты өз пікірімен бөлісті. «Әр мектеп қажетті техникамен жабдықталған, бұл ең алдымен дербес компьютердің және өз принтерінің болуы. Негізінен, барлық жерде үзіліс кезінде мұғалімдерге демалуға арналған орындар бар. Тақырыптық жабдықталған кабинеттер оқу процесінің өнімді болуына көбірек ықпал етеді. Әсіресе балалармен жұмыс істеу үшін қолайлы жағдайлар жасалған №75 мектепті атап өткім келеді», - деп қорытындылады өз сөзін Жаннура Жарқынбекқызы.


22222.jpg


Ф.ғ. к., ассистент-профессор Евгений Медведев елордалық мектептерге жасаған сапар кезіндегі өз бақылауларымен бөлісті. «Барлық педагогтер Акелиусті қосымша сыныптарда емес, қарапайым сыныптарда қолданады (біз 2-кезеңді бастаған кезде бұл жағдай алаңдаушылық туғызды: Негізгі оқу бағдарламасының материалдары Акелиус материалдарымен үйлесімді болуы мүмкін бе?). Дегенмен, мұғалімдердің көпшілігі бұл тапсырманы сәтті жүзеге асырып отыр. Сонымен қатар, мұғалімдер планшеттер балалардың қызығушылығын тудырады, олар басқа гаджеттерге алаңдамайды және сабақ барысында белсенді болатынын атап өтті. №75 мектепте мұғалімдер ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу үшін планшеттерді пайдаланады. Астана мұғалімдері әрқашан дескрипторларды пайдаланады», - деді Евгений Юрьевич.


Сондай-ақ, тіл сарапшылары Шымкент қаласының жобаға тартылған бірқатар мектептерінде болды, олар: М.Жұмабаев атындағы № 39 орта мектебі, А. Байтұрсынов атындағы № 50 орта мектебі, Р. Мырзашев атындағы № 76 орта мектебі, № 80 IT мектеп-лицейі, № 86 орта мектебі, № 122 орта мектебі. Шымкент қаласының мектептерінде жағдай елордалық мектептерден айтарлықтай ерекшеленбейді.


33333.jpg


Динара Асылханқызы сапар барысында техникалық жоспардың айтарлықтай қиындықтары байқалмады деп санайды. Барлығы планшеттерді белсенді және нақты пайдаланады, ең бастысы Интернетке тәуелділік жоқ, өйткені барлық қажетті материалдар планшеттерге алдын-ала жүктелген. Динара Асылханқызының пікірінше, кейбір сыныптарда сыныпта орындалатын белсенді жұмыс түрлері жетіспейді, балалар «станцияларды ротациялау» технологиясы бойынша топтарға бөлінген, бірақ бірдей тапсырмалар орындалып жатыр.


«Шымкент қаласының бірқатар мұғалімдері Астанадағы әріптестері сияқты электронды оқулықтағы тапсырмаларды Акелиус қосымшасындағы материалдармен шебер үйлестіреді, сондай-ақ қолайлы материалдарды іздеу үшін индексті белсенді қолданады. Ортақ интерактивті тақтадағы көптеген тапсырмалар, Акелиус тапсырмаларын бірлесіп орындау тыңдау дағдыларын пысықтауға мүмкіндік береді», – деп атап өтті Оксана Васильевна.


44444.jpg


Сондай-ақ, Жаннура Жарқынбекқызы да өз бақылауларын ортаға салды: «№50 орта мектебінде жобаға 2-ші жыл қатысып жатқан Жақсылық есімді оқушыны кездестірдік. Динамика байқалатынын айта кету керек, ол қазір В орта деңгейінде білім алып жатыр».


ХАТУ сарапшылары Akelius-пен ары қарай жұмыс істеуге қатысты тиісті ұсыныстарын берді. «Жаңа педагогтерге әдістемелік көмекші болатын, педагогикалық ой-өрісін кеңейтетін сабақ әзірлемелері берілген әдістемелік құрал жариялау, сондай-ақ үш қаладағы мұғалімдердің көзқарастары әртүрлі болғандықтан тәжірибе алмасу мақсатында әртүрлі өңірлердің педагогтерінің кездесулерін ұйымдастыру», - деп қорытындылады өз сөзін Евгений Юрьевич.


Жоғарыда аталған мектептерге жасалған сапар барысында сарапшылар сабақтарға қатысып қана қоймай, Акелиус жобасы бойынша мұғалімдер арасында сауалнама жүргізді, сондай-ақ офлайн әдістемелік және техникалық кеңестер өткізді. Жобаны тиімді іске асыру үшін әдістемелік материалдарды ұсынды, сондай-ақ Акелиус платформасындағы курсты жетілдіру жұмыстары жалғасатынын атап өтті. Сапар соңында тренинг қатысушыларына сертификаттар табысталды.


55555.jpg
Версия сайта для слабовидящих