"Әлеуметтік лингвистиканың заманауи үрдістері және тілдерді оқыту" дөңгелек үстелі
12.04.2024

Қауымдастырылған профессор С.Б. Жаңабаеваның туғанына 70 жыл және ғылыми-педагогикалық қызметінің 48 жылдығына арналған "Әлеуметтік лингвистиканың заманауи үрдістері және тілдерді оқыту" атты дөңгелек үстел бағдарламасы.


Өтетін күні: 15 сәуір, 2024

Өткізу уақыты: 11.00-13.00

Өтетін орны: Манас көшесі, 34/1, акт залы (2 қабат)


Ұйымдастыру комитеті:

Төраға Манапбаева Жаннура Жарқанбекқызы - ұйымдастыру комитетінің меңгерушісі: тілдер кафедрасы, PhD докторы, ХАТУ ассистент-профессоры

Мүшелері ХАТУ ұйымдастыру комитетінің тілдер кафедрасы:

Модератор: Шолахова Айжан Абдугалиевна - филология ғылымдарының кандидаты, ХАТУ қауымдастырылған профессоры


11.05-11.15 ХАТУ Академиялық қызмет жөніндегі проректоры, қауымдастырылған профессор Мұстафина Аққыз Кураққызының құттықтау сөзі

11.15-11.20 ХАТУ "Бизнес, медиа және басқару" факультетінің деканы, қауымдастырылған профессор Ардақ Ғабитқызы Мұхамедиеваның құттықтау сөзі

11.20-11.25 ХАТУ тілдер кафедрасының меңгерушісі, ассистент-профессор Жаннұра Жарқанбекқызы Манапбаеваның құттықтау сөзі

11.25-12.15 Баяндамашылардың сөз сөйлеуі (регламент: 10 мин.)

12.15-12.30 "Сұрақ-жауап" Ашық талқылауы

12.30-12.55 Құттықтау бөлімі

12.55-13.00 Қорытынды сөз

13.00-14.00 Кофе-брейк


Спикерлер

Арингазина Алтын Муафиковна - медицина ғылымдарының докторы, AlmaU профессоры, ДДҰ сарапшысы. Баяндаманың тақырыбы: "Ағылшын тілі ғылым әлемінің кілті ретінде"

Керимкулова Сулушаш Искаковна - педагогика ғылымдарының кандидаты, Назарбаев университетінің қауымдастырылған профессоры. Баяндама тақырыбы: "Trilingual education policy in Kazakhstan: successes and gaps"

Ақыжанова Ақмаржан Тасибекқызы - филология ғылымдарының кандидаты, ХАТУ қауымдастырылған профессоры. Баяндама тақырыбы: "Қазақ тілін оқу - түркі тілін меңгертудің негизі"

Молдасанова Айсұлу Аблакимова - филология ғылымдарының кандидаты, ХАТУ ассистент-профессоры. Баяндама тақырыбы: "The role of sociolinguistics in English teaching and how to develop sociolinguistics competences of future teachers"

Версия сайта для слабовидящих