2024 жылдың 9-14 желтоқсанында «ХАТУ» АҚ тіл және әдістемелік мамандары Астана, Алматы және Шымкент қалаларындағы мектеп мұғалімдері арасында оффлайн тренингтердің нәтижелері бойынша онлайн кеңестер өткізілді.


Желтоқсан айының басында «ХАТУ» АҚ әдістемелік және тіл мамандары, п.ғ.к., тілдер кафедрасының теңестірілген профессоры Алиева Д.А., ф.ғ.к., тілдер кафедрасының теңестірілген профессоры Бубликова О.В., МА in TESOL, тілдер кафедрасының сениор-лекторы Айнабаева З.М, Астана, Алматы және Шымкент қалаларының мектеп мұғалімдерімен сұрақ-жауап түрінде онлайн кеңестер топтамасы өткізді. Консультацияның негізгі мақсаттары: 2024 жылдың күзінде өткізілген тренингтердің қорытындыларын шығару; оқытудың негізгі сәттері ерекшеленетін ашық диалог нысанында әңгіме өткізу болды; аралас деңгейлі сынып мәселесін шешуде Akelius платформасын пайдалану және басқалар.

Консультацияларға №181 ЖББМ және №186 ЖББМ мұғалімдері қатысты. Алматы қаласы, № 67 МГ. Астана қаласы Ілияс Есенберлин, №76 ЖББОМ. Рысбек Мырзашев, №80 КБ. Ақселеу Сейдімбек, Шымкент қаласының №86 ЖББОМ, сондай-ақ жобаның бірінші кезеңінің кураторлары, ЮНИСЕФ басшылығымен жобаның екінші және үшінші кезеңінің қатысушылары.


Айта кетерлігі, Алматы, Астана және Шымкент қалаларындағы мектептердің мұғалімдері ЮНИСЕФ қорының қолдауымен «ХАТУ» АҚ тіл және әдістемелік сарапшылары өткізген тренингтерде зерттелген аралас оқыту үлгілерін белсенді түрде енгізуде. Бұл күш-жігер көп деңгейлі сыныптарда білім берудің негізгі мәселелерін шешуге бағытталған, соның ішінде қосымша білім беру құралдары ретінде Akelius платформасын және заманауи Жасанды Интеллект технологияларын пайдалану. Мысалы, тренингтерде «Станция айналымы», «РАФТ» және басқа модельдер ұсынылды, бірақ «Станция айналымы» ең көп жауап алды. Мұғалімдер бұл әдіс сабақтағы іс-әрекет түрлерін динамикалық өзгертуге мүмкіндік беретінін атап көрсетеді. Астаналық Гүлмира Отысбайқызы атап өткендей: «Бұл модель менің сыныбымда жақсы жұмыс істейді. Студенттер процеске белсенді қатысқанда жақсырақ оқиды».


Осы модельдермен бірге қолданылатын Akelius платформасы көп деңгейлі оқыту мәселелерін шешуге көмектеседі. Мұғалімдер әлсіз оқушылардың сөздерді қайталап, сенімді айта бастайтынын, тіпті шет тілдерін үйренуге қызығушылық танытатынын атап өтті. Дегенмен, қиындықтар әлі де бар. Шымкенттік ұстаз Шынар Орынбекқызы атап өткендей: «Кейде интернетке қосыла алмаймыз, бұл платформаны тұрақты пайдалануға кедергі келтіреді». Бұл жағы әлі де жетілдірілуі керек. Сондай-ақ ЖИ-ны қолдануға қатысты мәселелер белсенді түрде талқыланды. Көптеген оқытушылар ChatGPT, Canva және OneNote сияқты құралдар туралы алғаш рет біліп, оларды сабақ жоспарларында пайдалана бастады. Бірақ, Ұлжалғас Ысмайылқызы мойындағандай: «Бұл технологияларды толық меңгеріп, әр сабаққа бейімдеуге әлі уақыт жеткіліксіз».

Инклюзияға ерекше назар аударылды. Мысалы, Шымкент қаласындағы №86 ЖББОМ мұғалімі оқушыны Akelius көмегімен олимпиадаға сәтті дайындады. Мұндай мысалдар аралас технология жеке жанасу үшін күшті құрал бола алатынын көрсетеді. Соңғы консультацияларда педагогтар платформаны жақсарту бойынша тілектерін білдірді: Akelius-қа ойындар мен мәтіндерді қосу, қосымша планшеттер ұсыну және техникалық қолдауды күшейту. Сондай-ақ, көптеген мұғалімдер 2025 жылдың наурызына жоспарланған алдағы конференцияда менторлық, инклюзия және т. б. тақырыбында баяндама жасай отырып, өз тәжірибелерімен бөлісуге ниет білдірді..


Тренингтер мен одан кейінгі онлайн консультациялар Жасанды Интеллект мүмкіндіктерін пайдаланатын аралас оқыту үлгілері арқылы, мұғалімдерді қажетті дағдылар мен біліммен қаруландыру арқылы Akelius платформасын жалпы сыныптарға сәтті интеграциялаудағы маңызды қадамға айналу әрекеті болғанын атап өткен жөн, бұл ЮНИСЕФ- қолдау тапқан бастама барлық деңгейдегі студенттер үшін білім сапасын арттыруға және Akelius платформасының жалпы табысына ықпал етуге бағытталған.

Кері байланыс мұғалімдердің өздерінің оқу тәжірибесінде Akelius платформасын пайдалануға қызығушылық танытуын жалғастыратынын атап өткен жөн. Педагогтар Akelius қолданбасы аралас оқыту үлгілері үшін ғана емес, сонымен қатар қарапайым сыныпта да тамаша екендігі туралы түсініктерін кеңейтті. Және керісінше. Мұғалімдердің көпшілігі онлайн-кеңес беруге белсенді қатысты. Бұл тренингтер мен одан кейінгі талқылаулар аралас оқыту үлгілерін Қазақстанның білім беру жүйесіне енгізудегі маңызды қадам болды. Мұғалімдер жаңа әдіс-тәсілдерді меңгеріп қана қоймай, өз тәжірибелерімен де белсенді түрде бөлісе бастады. Қатысушылардың бірі атап өткендей: «Біз прогресті көріп отырмыз, бұл бізді алға ұмтылуға шабыттандырады».


Версия сайта для слабовидящих