Бағдарлама сипаттамасы

Білім беру бағдарламасы " Эл.бизнес " бизнес-кәсіпкерлер үшін тамаша негізді қамтамасыз ету үшін негізгі бизнес тұжырымдамаларын түсінуді, кәсіпкерлік дағдыларды және электрондық бизнес шешімдері мен стратегияларын білуді біріктіреді. Оқу бағдарламасы бизнес-стартаптарды әзірлеуді, жоспарлауды және интернет-маркетингтік шешімдерді қамтиды және өнеркәсіп үшін Интернеттің әлеуетін пайдалану және оларды жаһандық деңгейде бәсекелестік позицияға орналастыру үшін қажетті дағдыларды, білімді және тиісті негізгі біліктілікті қамтамасыз етеді. Бұл дәреже нарықты талдау, логистика, онлайн бизнес модельдерін құру, электрондық бизнес жобаларын экономикалық талдау және т.б. арқылы веб-қосымшаны әзірлеу, стратегиялық жоспарлау, өнімдер мен қызметтерді жобалау және әзірлеу үшін теориялық негіздер мен технологиялық дағдыларды береді.

Пәндер

  • Онлайн төлем жүйелері;
  • Веб-әзірлеу негіздері;
  • Әлеуметтік медиа және цифрлық маркетинг;
  • Халықаралық бизнес;
  • Стратегиялық менеджмент және көшбасшылық;
  • Бизнеске арналған электрондық коммерцияны басқару;
  • Мазмұнды маркетинг стратегиясы;
  • Логистика;
  • Ақпараттық құқық;
  • Үлкен деректер, аналитика және визуализация;
  • Корпоративтік қаржы;
  • Жобаларды басқару;
  • Тұтынушылық неврология мен нейромаркетингке кіріспе;
  • Пайдаланушы тәжірибесі (UX) және интерфейстер (UI)дизайны;
  • Персоналды басқару;

Дағдылар

  • стратегияны әзірлеу және коммерциялық қызметтің тиімділігі мен оңтайландырылуын анықтау бойынша әдіснаманы және жобалау-талдау дағдыларын меңгеру;
  • қарым-қатынас қабілеттері, ұтқырлық және іскерлік қарым-қатынас дағдылары;
  • жобаларды басқару әдістерін меңгеру және оларды заманауи бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып іске асыруға дайындық;
  • электрондық коммерция нарығында жұмыс істейтін жаңа нарықтық мүмкіндіктерді табу және бағалау және бизнес-идеяны тұжырымдау мүмкіндігі;
  • жаһандану жағдайындағы әлемдік нарықтардағы операцияларға байланысты басқару міндеттерін шешу;
  • жаһандық нарықта электрондық кәсіпорын позициялау;
  • тұтынушы аудиториясын қалыптастыру және тұтынушылармен өзара іс-қимылды жүзеге асыру; Интернет ортасында сатуды ұйымдастыру;
  • нарықты бағалау, бәсекеге қабілетті өнімдер, қызметтер мен жұмыстарды құру үшін маркетингтік зерттеулер жүргізу;
  • деректер базасымен жұмыс істей білу және нарық үрдістерін болжау әдістерін қолдану;
  • Корпоративтік қаржы саласындағы Қаржылық есептеудің әртүрлі әдістері.

Жетекші позициялар

  • Бизнеске IT-технологияларды енгізу бойынша кеңесші;
  • Веб-әзірлеуші, веб-әкімші және веб-дизайнер;
  • Мазмұн менеджері, сандық маркетинг бойынша кеңесші,
  • Өнім маркетингінің менеджері;
  • Ақпараттық қауіпсіздік менеджері;
  • Клиенттерге қызмет көрсетудің аға өкілі;
  • Өз бизнесін сенімді жүргізетін кәсіпкер;
  • Ақпараттық-технологиялық жобалардың басшысы;
  • Ат компанияларындағы, консалтингтік компаниялардағы, қаржы құрылымдарындағы, өнеркәсіптік кәсіпорындардағы және экономиканың басқа салаларындағы Бизнес-талдаушы.
Версия сайта для слабовидящих