Жобаны басқару
дегеніміз не?
Жобаны басқару-бұл мақсатқа жету үшін ресурстарды жоспарлау және ұйымдастыру жұмысы. Мысалы, кітап шығару, үйлену тойын ұйымдастыру, кеңсені қайта құру. Жоба менеджері команда мен Тапсырыс берушінің мақсатқа жетуі үшін бәрін жасайды, оның мерзімін бұзбай және бюджетті бұзбай.
Спикер туралы
Ақзамбекқызы Ақбота
тренер
- ҚР СПМ жобаларды басқару бойынша сертификаттау орталығының директоры
- PMI PMP (Жобаларды басқару бойынша кәсіби маман), эк магистрі.ғылымдар., CIMA P1 (бухгалтерлік есеп және стратегия)
- Салалық өзгерістер менеджері (El Misti): ауыл шаруашылығы және медиа индустриясы
- ҚР ЕХӘҚМ, "Атамекен"ҚР ҰКП біліктілік жөніндегі кіші комитетінің мүшесі
- ISO және ҒСК бойынша ҚР жобаларын басқару жөніндегі ұлттық және кәсіби стандарттарды әзірлеуші
- ҚР Junior Product Manager-өнім дизайны.


Тренинг бағдарламасы
Жоба және Жобаны басқару дегеніміз не?
Жобаның ұйымдастырушылық ортасы
Жобаларды басқарудың халықаралық және Қазақстандық Стандарттары
PMI® PMBOK® Guide негіздері
1. Жобаның интеграциясын басқару
2. Жоба мазмұнын басқару
3. Жоба кестесін басқару
4. Жоба құнын басқару
5. Жобаның сапасын басқару
6. Жоба ресурстарын басқару
7. Жобаның коммуникацияларын басқару
8. Жоба тәуекелдерін басқару
9. Жобаны сатып алуды басқару
10. Жобаның мүдделі тараптарын басқару