6B01503 Компьютерная физика
Бағдарлама сипаттамасы

ОБ «Компьютерлік физика» мақсаты - ағылшын тілін, компьютерлік модельдеуді және радиотехниканы білетін қазіргі заманғы физика оқытушыларын даярлау.

ОБ «Компьютерлік физика» түлектері физика және математика пәндерін терең білетін, компьютерлік технологиялар мен бағдарламалауды қолданудың негізгі дағдыларына ие, сонымен қатар әрі қарайғы кәсіби қызмет үшін электронды және телекоммуникациялық жүйелермен және желілермен жұмыс жасай алатын, ағылшын тілін кәсіби деңгейде меңгерган мамандар.

ОБ «Компьютерлік физика» түлектерінің педагогикалық қызметімен қатар ғылымның, ұйымдардың, мекемелер мен кәсіпорындардың физика және технология саласындағы зерттеулерімен байланысты, атап айтқанда радиоэлектронды және телекоммуникациялық технологиялар, процестерді компьютерлік модельдеу және кәсіпорындарға арналған бағдарламалық жасақтама жасау саласы, бағдарламалық қамтамасыз ету және мәліметтер базасы бойынша компаниялар, ғылыми-зерттеу институттары бола алады.

ОБ «Компьютерлік физика» мазмұны студенттердің 3-курста бағдарламалау мен бағдарламалық жасақтамаға, сонымен қатар электронды және телекоммуникациямен байланысты мамандықтар тізіміне сәйкес мамандық бағытын таңдауға (элективтер) құқығы болатындай етіп құрылған.

Қазіргі уақытта компьютерлік физика бағыты әлемде өзекті болып табылады, өйткені ғылымның, техниканың және технологияның қазіргі даму жағдайы кез-келген салада жаңа бағдарламаларды енгізу кезінде белгілі бір (соның ішінде қаржылық) шығындардың қажеттілігі мен тиімділігін болжау, талдау және бағалау мүмкіндігін талап етеді; бұл жағдайда белгілі бір физикалық немесе басқа технологиялық процесті компьютерді қолдана отырып модельдеу мүмкіндігі белгілі бір салада тәжірибелер мен сынақтар өткізудің орындылығы туралы сұрақтың жауабын табудың жалғыз әдісі болып табылады.

Білім беру бағдарламасының мақсаты мен міндеттері

Білім беру бағдарламасының мақсаты - ағылшын тілін еркін меңгерген, бәсекеге қабілетті және жоғары білікті, оқытудың заманауи әдістері, АКТ технологиялары, саланың қазіргі жағдайын бағалауға және талдауға қабілетті, білім беру саласындағы еңбек нарығының барлық құзыреттеріне ие оқытушыларды даярлау.

БББ міндеттері:

  1. Сауатты, ана және шет тілдерін, коммуникациялық технологиялар саласындағы білімді, коммуникациялық стратегияны, конструктивті диалогты, мәдениетті, көп ұлтты және көп дінді қоғамдағы қарым-қатынасты меңгеру үшін жағдай жасау.
  2. Физикалық математика, жаратылыстану және техникалық пәндер бойынша базалық білімдерге ие, ол кең көкжиегі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаның қалыптасуына ықпал етеді, әлемде математика мен физиканың рөлін анықтап, түсіне алады, негізделген математикалық пайымдауларды қолдана алады, математика мен физиканы қажеттіліктерге қолдана алады, шығармашылық, қызығушылық пен ойлау қабілеті бар азаматқа тән; физикалық процестердің табиғаттағы және технологиядағы рөлін, адами қызметтің әртүрлі салаларында ақпараттық технологияны қолданудың техникалық мүмкіндіктері мен болашағын түсіну.
  3. Физиканың негізгі заңдылықтары мен принциптерін білу, осы білімді педагогикалық іс-әрекетте қолдана білу, физиканы оқыту мен үйрету әдістеріне ие болу. Болашақ физика мұғалімдері үшін жобалық іс-шараларды жоспарлау мен ұйымдастыруға, онлайн-форумдар мен семинарларды, виртуалды оқыту ортасын ұйымдастыруға арналған ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ), жеке желілік және мультимедиялық технологияларды қолдану мүмкіндігі; оқытудың белсенді түрлерін техникалық қолдау үшін АКТ, интерактивті тақталар мен мультимедиялық проекторларды қолдану; сандық, мәтіндік, графикалық және визуалды, гипермедиа ақпараттары мен деректер базасын қоса алғанда, әртүрлі типтегі ақпаратты өңдеу дағдыларына ие болу; мультимедиялық ресурстар мен медианы қолдану; Интернетте және мәліметтер базасында ақпаратты іздеудің өзіндік әдістері: сандық және Интернет көздерінен деректерді табу, таңдау және өңдеу; модельдерді пайдалану және физикалық объектілер мен процестерді модельдеу, мультимедиялық презентацияларды құру әдістерін білу; заманауи құралдарды қолдана отырып, бағдарламалау дағдыларын, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар көмегімен алгоритмдік және оперативті ойлауды, логикалық, зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамыту. Электрондық және телекоммуникациялық технологиялар туралы негізгі білімге ие болу.
  4. Нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, кәсіптік қызметте теориялық білімді қолдану, пәндік, психологиялық, педагогикалық және әдістемелік білімнің, дағдылардың болуы, физика сабағында инновациялық іс-әрекетті ұйымдастырудың әдіс-тәсілдерінің болуы, педагогикалық интеграция теориясын білу, педагогикалық жаңашылдық, педагогикалық технологиялар, педагогикалық мәселелерді шешуде әртүрлі пәндік салалардағы білімді біріктіру мүмкіндігі; физика сабақтарында критериалды бағалауды жоспарлау және жүргізу әдістерін білу; Инклюзивті білім беру шеңберіндегі білім беру қызметін жоспарлау дағдылары; үш тілде білім беруді ғана емес, сонымен қатар студенттердің үш тілде (қазақ, орыс) білім алуын көздейтін үштілді білім беруді жүзеге асыратын, білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында тиімді пайдалану үшін студенттерге қазіргі заманғы ақпараттық- коммуникациялық технологиялармен жұмыс істеудің негізгі білімі мен дағдыларын ұсыну және ағылшын тілі), педагогикалық ынтымақтастықты (мұғалім-оқушы, мұғалім-мұғалім, мұғалім-ата-ана) ұйымдастыру мүмкіндігі, оның ішінде мамандандырылған дайындық жағдайында, оқыту және педагогикалық практика кезінде теориялық білімдерін бекіту.
  5. Этикалық, рухани және мәдени құндылықтар туралы түсінік, әлеуметтік мінез- құлықты реттеудің негізгі заңдылықтары мен формалары туралы, адамға деген социологиялық көзқарастар туралы, Қазақстан халықтарының салт-дәстүрлері мен мәдениетін білу, қоғам дамуының тенденцияларын білу, әртүрлі әлеуметтік жағдайларға лайықты қарай білуге, шығармашылықпен ойлана білуге, болуға. әлемнің басқа халықтарының дәстүрлеріне, мәдениетіне төзімді, белсенді өмірлік ұстанымға ие болу.
  6. Экономикалық білім негіздеріне, атап айтқанда білім берудегі менеджментке ие болу және экономика саласында сауатты және идеялары болуы керек.
Білім беру бағдарламаларын оқу нәтижелерін бағалауға қойылатын талаптар

Оқу нәтижелерін бағалау үшін емтиханның келесі формалары қолданылады: компьютерлік тестілеу, жазбаша емтихан ( парақтардағы жауаптар ), ауызша емтихан, жоба (курстық жоба) , практикалық (компьютердегі ашық сұрақтар, компьютердегі мәселелерді шешу), жан-жақты (тест / жазбаша / ауызша + басқа ). №1 кестеге сәйкес, емтихан форматтарының мынадай қатынасы ұсынылады:

Емтихан форматы

Ұсынылатын үлес,%

1

Компьютерлік тестілеу

20%

2

Жазбаша

10%

3

Ауызша

5%

4

Жоба

30%

5

Практикалық

30%

6

Кешенді

5%

Квалификациялар

Физиканың негізгі заңдылықтары мен қағидаларын білу, осы білімді педагогикалық іс- әрекетте қолдану, физика пәнін оқыту мен үйрету әдістеріне ие болу. Қабілеті кәсіби ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) қолданылады қызметі және мұғалімдерінің физикалық пәндер , өз жоспарлау желісін және мультимедиялық технологиялар мен болашақ үшін жобалық жұмыстарды ұйымдастыру физика мұғалімдері онлайн форумдар мен семинарлар ұйымдастыру үшін, сондай-ақ виртуалды оқыту ортаға ; оқытудың белсенді түрлерін техникалық қолдау үшін АКТ, интерактивті тақталар мен мультимедиялық проекторларды қолдану ; сандық, мәтіндік, графикалық және визуалды, гипермедиа ақпараттары мен деректер базасын қоса алғанда, әртүрлі типтегі ақпаратты өңдеу дағдыларына ие болу ; мультимедиялық ресурстар мен медианы қолдану; Интернетте және мәліметтер базасында ақпаратты іздеудің өзіндік әдістері: сандық және Интернет көздерінен деректерді табу, таңдау және өңдеу; модельдерді пайдалану және физикалық объектілер мен процестерді модельдеу , мультимедиялық презентацияларды құру әдістерін білу; заманауи құралдарды қолдана отырып, бағдарламалау дағдыларын, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар көмегімен алгоритмдік және оперативті ойлауды, логикалық, зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамыту. Электрондық және телекоммуникациялық технологиялар туралы негізгі білімге ие болу.

6В01503 - «Компьютерлік физика» мамандығы бойынша бакалаврдың кәсіби білім беру саласы: орта мектептің, мұғалімдер колледждерінің, мұғалімдердің біліктілігін арттыру және қайта даярлау институттарының, орташа деңгей білім беру оқу орындарында.

Түлектердің кәсіби қызметінің объектілері: мемлекеттік және мемлекеттік емес қаржыландыру оқу орындары, мектептер, лицейлер, гимназиялар, колледждер, техникалық және кәсіптік білім беру мекемелері; басқару ұйымдары: мемлекеттік органдар, білім бөлімдері.

Түлектердің кәсіби қызметінің түрлері: әлеуметтік-педагогикалық, оқу-зерттеу, ұйымдастырушылық-әдістемелік, мәдени-ағартушылық, өндірістік-технологиялық, ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметтер.

Ынтымақтастықтар

Студенттер ФИЗМАТ және НИШ мектептерінде педагогикалық практикаларын өтеді. НИИЭТФ (Эксперименталды және теориялық физика ғылыми-зерттеу институты, әл-Фараби атындағы ҚазҰУ), ННЛОТ (Ұлттық ашық типтегі нанотехнология зертханасы, әл-Фараби атындағы ҚазҰУ) ғылыми-зерттеу институттарымен ынтымақтастықтар да бар.

Версия сайта для слабовидящих