2022 жылғы 29 қазанда педагогтерге арналған «Akelius платформасын қолдана отырып, орыс тілін шет тілі ретінде оқытудың аралас түрі» тақырыбында тренинг өтті.

Тренинг барысында педагогика ғылымдарының докторы, «Педагогикалық зерттеулер институтының» бас директоры Гүлнара Ахметова бірден бірнеше маңызды тақырыптарды қозғады. Ол неден бастау керектігін және қанша материалды қолдану керектігін айтты, білім беру мен дағдыларды қалыптастыру әдістерін ашты, грамматиканы игеру әдістерін (пәндік, етістікті, жағдаяттық) және грамматикалық бағыттағы жаттығулардың түрлерін (дайындық, имитациялық, қойылмалы, трансформативті, репродуктивті) түсіндірді. Сонымен қатар, ол сөйлеу жаттығуларына және бағалау (формативті, жиынтық, кері байланыс) түрлеріне егжей-тегжейлі тоқталып өтті. Әр тақырыптан кейін мұғалімдер алған теориялық білімдерін тәжірибе жүзінде бекіту үшін тапсырмалар орындады.

15.png

Гүлнара Батырбекқызының сөзінше, педагогикалық қызметтің негізгі компоненттері үш буын болып табылады:

- ақпараттық байланыс (оқу мазмұны негізіндегі байланыс);

- психологиялық байланыс;

- бірлескен қызмет негізінде туындайтын байланыс.

Сарапшы атап өткендей, оқу процесінде тілдерді үйрену кезінде эмоционалды жағы үлкен рөл атқарады.

«Тілді оқыту процесінің ерекшелігі үнемі мұғалімнің аудиториямен тікелей байланысын талап етеді. Материалды беру әдістерінің әртүрлілігі, атмосфераның мезгіл-мезгіл ауысып отыруы енжарлық пен зеріктіруді болдырмайды. Оқу процесін қабылдау үшін аудиториядағы эмоционалды атмосфера өте маңызды. Эмоциялар кез келген білімді игеруге көмектеседі», - деді Гүлнара Батырбекқызы.

Сондықтан, қателіктермен жұмыс істеу кезінде сарапшы екі нәрсені ескеруге кеңес береді. Біріншіден, оқушылардың қателіктерін қайталамаңыз, яғни «неге мектепке? Мектепке емес, мектепте» дегентсияқты сөздер. Екіншіден, қателерді көрсетпеңіз.

«Мұғалімдердің сөзінде тек орыс тілінің дұрыс конструкциялары ғана қолданылуы керек, сонда ғана олар оқушылардың есінде қалады. Қателерді түзету үшін жұмыс жасай отырып, мұғалім оларды жекелендірмеуі керек. Мысалы, «Кеше Илен тағы да түрлерді қолдануда бірнеше қателіктер жіберді» деп айтуға болмайды. Қателіктерді даралау

бұл сабақта барлық тәсілдер арқылы аулақ болу керек кері эмоциялардың қайнар көзі», ‒ деп түсіндірді Гүлнара Батырбекқызы.

Бұдан әрі сөз сөйлеу барысында Гүлнар Батырбекқызы Аkelius платформасын немесе қосымшасын қолдана отырып, аралас оқыту архитектурасын сипаттады. Оның айтуынша, балаларға ұсынылатын мәтін немесе тілдік материал олардың қызығушылығын оятып, белгілі бір коммуникативті құндылыққа және логикалық айқындыққа ие болуы керек, сонымен қатар тілдің негізгі стилистикалық ерекшеліктерін көрсетуі керек.

16.png

Практикалық бекіту барысында педагогтерге ұсынылған жаттығулардың немесе жаттығулардың бірінің астынан Akelius қосымшасынан үзінді табуға және өз таңдауын дәлелдеуге шақырылды. Тапсырманы орындағаннан кейін мұғалімдер өз тәжірибелерімен, тапқан шешімдерімен бөлісе алады немесе қажет болған жағдайда әріптестерінен кеңес сұрай алады.

Естеріңізге салсақ, ХАТУ 2021 жылдың қараша айынан бастап Akelius және ЮНИСЕФ-пен бірлескен жобаға қатысып келеді. Бұл бастама қиын жағдайға тап болған балаларды әлеуметтендіруге бағытталған. Жобаға Қазақстанның 9 мектебі қатысады, олардың мұғалімдері Akelius платформасын пайдалана отырып, аралас оқыту форматында сабақ өткізеді.

2023 жылдың басында пилоттық жоба аяқталған кезде Akelius платформасында 250 бала білім алады, ал аралас форматтағы тілді оқыту әдістемесі басқа пәндер бойынша сауаттылықты арттыру және цифрлық ортада оқыту үшін үлгі болады деп күтілуде.

Версия сайта для слабовидящих