2022 жылғы 23 қарашада ХАТУ сарапшылары мен сыртқы сарапшылар мигрант балалардың сауаттылығын арттыру жөніндегі Akelius және ЮНИСЕФ-пен бірлескен жоба шеңберінде құрылатын жәрдемақыларды дайындауды талқылау мақсатында жұмыс кездесуі өтті.
Үш өнім дайындалу үстінде: екі оқу құралы және нұсқаулық. Қазақстандағы білім беру бойынша ЮНИСЕФ бағдарламаларының жетекшісі Татьяна Адерихина мен білім беру бойынша ЮНИСЕФ бағдарламаларының кеңес берушісі Дамир Қожанбаев авторлардан құжаттардың әрқайсысының қаншалықты дайын екенін анықтап, жақсарту бойынша өз ұсыныстарын енгізді.
Бірінші оқу құралы-практикумды ХАТУ Тіл сарапшылары Динара Алиева мен Оксана Бубликова дайындайды. Олардың «Аkelius қосымшасын қолдана отырып, тілдік сауаттылықты аралас оқыту практикумы» шет тілін оқытудың негізгі теориялық сұрақтарының қысқаша сипаттамасын және әртүрлі жастағы топқа арналған аралас форматтағы сабақтарды әзірлеу үлгілерін ұсынады.
«Біз ұсыныстардан кейін стильді теңестірдік, шамадан тыс эмоционалдылықты алып тастадық. Біздің міндетіміз – мұғалімдерге Аkelius үлгісіндеа технологияны қалай пайдалану керектігін көрсете алатын гайд, компас беру. Біздің нұсқаулықта 8 сабақ жоспары бар: әр деңгейге 2 әзірлемедайындалған. Материал бірыңғайкілтте беріледі. Жалпы айдарлар бар – олардың бірі «Мұғалімге кеңес», онда біз Akelius қосымшасын сабақ жоспарына енгізу бойынша ұсыныстар береміз», - деді оқу құралының авторлары.
«Цифрлық білім беру ортасы: мектептерде қолдану және енгізу жөніндегі нұсқаулық» атты екінші оқу құралын сыртқы сарапшылар – Тажигулова Альмира Избасаровна – техника ғылымдарының докторы, «Ұлттық ақпараттандыру орталығы» АҚ президенті, Ахметова Гүлнара Батырбекқызы - педагогика ғылымдарының докторы, «Сырдария» университетінің «Оқыту технологиясы» кафедрасының профессоры дайындайды. Осы нұсқаулыққа сүйене отырып, техниктер, мұғалімдер, оқу ісі жөніндегі меңгерушілер және мектеп директорлары мобильді білім беру технологияларын қолдануға негізделген цифрлық ортаның дұрыс жұмыс істеуін қамтамасыз етеді және қамтамасыз етеді деп күтілуде.
Оқулықтардың әртүрлі мақсатты аудиториясы бар: біріншісі аралас форматта жұмыс істеп жүргендерге арналады. Екіншісі осы форматта жұмысты енді бастаған немесе жоспарлап отырған мұғалімдерге арналған. Оқу құралдарын дайындау кезінде авторлар салмақ түсіретін материалдан аулақ болуға тырысады және білім беру саласының қызметкері оны ашып, жаңа білімді қолдана алатындай етіп, тәжірибелік жағына баса назар аударады.
Үшінші өнім - «Akelius қосымшасын қолдана отырып, аралас оқыту форматында оқу процесін сүйемелдеу бойынша әдістемелік ұсыныстар». Оны ХАТУ Тілдер кафедрасының қауымдастырылған профессоры Динара Әлиева және Абай атындағы ҚазҰПУ профессоры Бақытгүл Жұмағұлова дайындайды. Бұл құжат аралас форматта жұмыс істеу үшін мұғалімдердің біліктілігін арттыруға бағытталған. Мұнда Akelius қосымшасы үлгі ретінде қарастырылады. Авторлардың айтуынша, оны басқа білім беру тілдік қосымшасымен ауыстыруға болады. Ұсыныстарды әзірлеушілер үшін ең бастысы – аралас оқыту форматын қалай тиімді құруға болатындығын көрсету.